Who am I? EXO AFFIES! We ♥ It Twitter Instagram +Follow 안녕

EXO SHOWTIME x3

Hye!
Ouh yeahhhh! Aku start minat EXO ni lepas tengok Exo Showtimelah! Seriously, sebelum tu memang aku tak tau apa2 pasal EXO. Aku mmg tak layan langsung pun lagu2 dia. Even ada jugaklah aku dengar2 pasal EXO sebelum tu. Tapi aku tak rasa minat nak try dgr lagu dia. Haha.

Then! Tiba-tiba satu hari tu, aku tengah bosan gila! Running man dah habis semua episode yg ada aku layan, drama-drama korea dah terlalu banyak aku layan sampai dah bosan! Aku pun tergeraklah hati nak usha variety show yang lain dkt KENGSUB. Then, aku ternampak EXO SHOWTIME! So, aku pun tekanlah dan tgk satu episode! Waktu tu pukul 12-1 pagi rasanya x3 Hahahha. Lps tu aku pun layanlah. Bila dah layan episode 1, terus aku sambung episode2 yang seterusnya! Hahahhah. Dan start dari situlah! Aku mula minat EXO gila2 xD Serious lepas tu aku terus layan segalaaaaaaaaaaaaaaa lagu, mv, variety show yang ada EXO dan macam-macam lagi video yg ada dekat youtube tu yg ada kaitan dengan EXO! Seriously! Semua! Gambar2 dyorang pun aku usha semua! Siap save lagi! Hahhaha. Aku pun tak tau asal aku minat sangat sampai macam tu sekali xD Padahal group2 lain, kalau aku minat. Takdelah smpai mcm tu. Kdg2 tu aku minat lagu je. Tapi yg ni aku minat semua pasal EXO. Lagu dyorang, muka dyorang, gaya dyorang, baju dyorang! Hahhahaha. Semualah! xD
Dalam Exo Showtime ni! Seriously korang boleh tahu perangai sebenar dyorang yang memang lain daripada yang lain bila berada di atas pentas! Serious lain! Tapi best dan happy layan pasal dyorang ni xD Selain tu usha muka n perangai dyorang. N tahu life dyorang bila off stage macam mana! Hahahahha *Gilaaaaa kau* xD For those yg tak tahu lgi, bolehlah tengok! Just klik link2 yang aku akan bagi tu! ;) Tapi aku rasa mestilah ramai yg dah tahu n tengokkan? xp Nevermind! Saja nak kongsi jugak! Btw, dekat Kengsub dyorang dah delete. Tapi jangan risau! Sebab ada lagi tempat lain yang boleh tengok! ;)
Here:
Exo Showtime ep1
Exo Showtime ep2
Exo Showtime ep3
Exo Showtime ep4
Exo Showtime ep5
Exo Showtime ep6
Exo Showtime ep7
Exo Showtime ep8
Exo Showtime ep9
Exo Showtime ep10
Exo Showtime ep11
 Exo Showtime ep12 
12 episode = 12 Weeks
12 means -12 members
12 weeks - 84 days
84 means - 8 korean and 4 chinese
Exo Showtime ni dah habis lama dah! Tapi seriously nak tengok lagi! Kalau boleh biarlah ada series kedua! Mesti lagi awesome! Haha.

Seriously, waktu Exo Showtime dah habis, semua EXOSTAN sedih! *Termasuk aku* Hahhaha. Sampai jadi first trending dekat twitter #ExoShowtimeMemories! Huhu :'3
Heeee, dua cerita dalam satu entri x3 Sebelum dan selepas! Haha
Okeylah! Bye! :)

8 comments:

  1. Omgee srsly. Dah lama cari exoshowtime! ;) kamsahamnida:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahahahaha. Welcome! Tak sangka berguna jugakkkkkk! Hihihihi xp

      Delete
  2. from blog to another blog, selalu sgt ternampak perkataan EXO ni. EXO ni apa sebenarnyaaaaaaa. T_T

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha. EXO is a new korean group just like BIG BANG, SHINEE n others! Dyorang group baru dari SM Entertainment :) Nak tahu psl dyorang lagi, boleh tgk EXO SHOWTIME tu! *Tekan je link2 ep yg dlm post ni* N jom tgk profile dyorang!
      http://exoletlove.blogspot.com/p/blog-page_4.html *Copy, paste, n search link tu ;)

      Delete
    2. Hihi thankyouu. Baru tahu ><

      Delete
    3. Haha. Okey! no problem! ;) Bolehlah ada bias baru xD Haha, kalau nak xp

      Delete
  3. sama ! start suka exo since tengok showtime :)

    ReplyDelete