Who am I? EXO AFFIES! We ♥ It Twitter Instagram +Follow 안녕

❤️ EXO LETS LOVE ❤️

Hye!
Ouh yeahhhhh! Finally siap jugak blog ni! >< Haha, mcm yang korang nampak! Full with EXO! Hahaha. Yeahhhh! It is EXO world! xD I just love them! Huhu. This blog 100% aku akan hanya post pasal EXO je! Apa yang aku rasa nak tulis, komen, or nak kongsi perasaan excited aku tentang dyorang xD So! Whose with me?! EXOSTAN! ❤️ Hihi, sorry kalau aku terlebih excited!
For those yang tak suka kpop, janganlah usha blog ni lagi lepas ni ye? Because you gonna hate it more! xD Hahahahha.
Yeah! We are watching youuuuuu xp
Kalau dah namanya EXOSTAN mestilah kena ada lagu dyorang rite?! Haha, takyah bgtau pun korang dah dengar sendiri kan?! xp Kalau nak dengar lagu dyorang yang lain, silalah klik button biru kat atas sekali sebelah kanan tu! ;) Tapi aku tak letak semua. Aku letak yang aku suka je. Hehehehhe

Aku buat tema blog ni biru! Hahah, yeah! Aku suka biru! So, amacam? Okey? xp Hahaha, kalau tak okey pun dah buat dah! Hahahha. Tapi komen anda semua tetap dihargai ;) Herm, feel free to klik all the link at the navigation bar above! :) To know more about me! ;) Act, aku ada lagi satu blog. Yang mmg dah almost three years aku guna! Disebabkan aku dah start minat EXO, so aku rasa excited sgtlah nak cerita everything about them! Tapi aku taknaklah guna blog yg lagi satu tu utk kpop! So, aku decide untuk buat blog baru and termuncullah blog ni! Heeeee!
Herm! Apalagi aku nak merepek? Lain kalilah aku membebel lagi! Idea tengah kering ni! xp
#PrayForMH370
Bye!

No comments:

Post a Comment